• Odwiedziło nas: 302981 osób
  • Do końca roku: 37 dni
  • Do wakacji: 210 dni
Piątek, 2017-11-24
Imieniny:
Emmy, Flory

Rozkład dnia

Jesteś tu: » Strona główna » Rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia

6.30 – 8.00

  • schodzenie się dzieci
  • zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci (grupa łączona)

8.00 – 8.45

  • zabawy indywidualne i w grupach
  • korzystanie z gier i układanek stolikowych
  • zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce
  • prace porządkowe w sali
  • zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych
  • ćwiczenia poranne

8.45 – 9.00

  • przygotowanie do śniadania – wdrażanie i przyswajanie nawyków higienicznych – opanowanie mycia rąk
  • czynności samoobsługowe

9.00– 9.30

  • śniadanie (doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, kulturalne zachowanie się przy stole)

9.30 – 10.00

  • zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycielki dla poszczególnych grup           w oparciu o podstawę programową

10.00 – 10.15

  • zabawy wg zainteresowań dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela

10.15 – 10.45

  • zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycielki dla poszczególnych grup           w oparciu o podstawę programową

10.45 – 11.45

  • zabawy dowolne na placu przedszkolnym,
  • zwracanie uwagi na bezpiecznie korzystanie z urządzeń rekreacyjnych,
  • spacery, wycieczki,
  • zachowanie bezpieczeństwa,
  • przestrzeganie ustalonych zasad i norm panujących w grupie,
  • w zależności od pogody zabawy dowolne w Sali, oparte na spontanicznej aktywności dziecka i wspierające integrację,

11.45 – 12.00

  • przygotowanie dzieci do obiadu,
  • wdrażanie dzieci do samoobsługi,
  • wyrabianie umiejętności prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych,

12.0   – 12.30

  • obiad (praca nad prawidłowym posługiwaniem się łyżką i widelcem, zwrócenie uwagi na dokładne żucie pokarmów oraz przezwyciężanie niechęci do niektórych potraw, dbanie o utrzymanie czystości na stolikach,

12.30 – 13.00

  • odpoczynek poobiedni
  • słuchanie bajek relaksacyjnych
  • zabawy według inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych

13.00 – 14.15

  • w zależności od pogody zabawy dowolne w sali lub na powietrzu
  • praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensacyjnym i wychowawczym
  • zajęcia specjalistyczne
  • zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych
  • prace porządkowe

14.15 – 14.30

  • przygotowanie do podwieczorku
  • wdrażanie dzieci do samodzielności

14.30 – 14.45

  • podwieczorek

14.45 – 16.00

  • w zależności od pogody zabawy dowolne w sali lub na powietrzu
  • praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensacyjnym i wychowawczym
  • zajęcia specjalistyczne
  • zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych
  • prace porządkowe

16.00 – 16.30 rozchodzenie się dzieci, grupa łączona

 

 

dzieci

Opracowanie: szkolnastrona.pl